Одиниці вимірювання грають вельми істотну роль у сприйнятті тої чи іншої фізичної характеристики предмету, про який йде мова. Дитина, що досі звикла визначати якості предметів за цифрами, які використовуються для цього, має звикнути, що досить часто саме характер одиниці вимірювання та її місце серед інших у рамках цієї характеристики, є більш важливим, ніж цифра. Наприклад, «20 кілометрів» це явно більше, ніж «2361 сантиметр», хоча в першому виразі число двоцифрове, а в другому чотирицифрове. Щоб у цьому конкретному випадку не помилитись, визначаючи, де вказано більшу довжину, дитина має памʼятати, що в одному кілометрі є тисяча метрів, а в кожному метрі – тисяча сантиметрів. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься правильно порівнювати одиниці вимірювання. На екрані перед дитиною міститься зображення двох одиниць, які вимірюють одне й те саме, наприклад, двох одиниць, що вимірюють довжину, проте знаходяться досить далеко у внутрішній ієрархії. Поряд з кожною одиницею є цифра, тож учень має звертати увагу ще й на неї. Між ними порожня клітинка, куди треба перенести один з математичних символів, які використовуються для порівняння: «більше», «менше» або «дорівнює». Дитина спочатку порівнює числа, адже це легше, після чого порівнює їх вже з урахуванням того, як взаємодіють ці одиниці виміру. Наприклад, десять сантиметрів – це один дециметр, тож між цими двома виразами можна ставити знак рівності, але, якби поряд з цифрою «10» була назва «міліметрів», то один дециметр був би значно більшим за довжиною.